top of page
  • facebook_edited
  • instagram_edited

Vrácení, výměna a reklamace

Až vám objednávka dorazí, ještě před vypráním povlečení vyzkoušejte, zda rozměry sedí na vaše peřiny a polštáře. 

Pokud vám objednané produkty Otisk přírody nevyhovují a chcete je vrátit, vyměnit, nebo reklamovat? Zde zjistíte jak na to. Vše vyřešíme k vaší spokojenosti.

 

Návod na vrácení zboží

Povlečení musí být v novém a čistém stavu (neprané, nepoužití, v původním balení a se všemi visačkami), v opačném případě nemůžeme vrácení zboží vyhovět.

Pošlete nám e-mail na info@otiskprirody.cz s těmito údaji:

  • Jméno příjmení

  • E-mail a telefon

  • Číslo objednávky

  • Důvod vrácení zboží

My vám obratem pošleme instrukce, jak balíček poslat prostřednictvím Zásilkovny zpátky k nám na naše náklady. 

Než balíček odešlete, vložte do něj, prosím, vyplněný formulář pro odstoupení od smlouvy se všemi údaji.  
Až k nám dorazí zásilka s vráceným zbožím, do 30 dnů vám zašleme zpět peníze na bankovní účet, který jste ve formuláři udali. 

 

Návod na výměnu zboží

Povlečení musí být v novém a čistém stavu (neprané, nepoužití, v původním balení a se všemi visačkami), v opačném případě nemůžeme výměně zboží vyhovět.

Pošlete nám e-mail na info@otiskprirody.cz s těmito údaji:

  • Jméno příjmení

  • Adresa pro zaslání nového zboží

  • E-mail a telefon

  • Číslo objednávky

  • Důvod výměny zboží

  • Nové zboží, které požadujete

My vám obratem pošleme instrukce, jak balíček poslat prostřednictvím Zásilkovny zpátky k nám na naše náklady. 

Než balíček odešlete, vložte do něj, prosím, vyplněný formulář pro výměnu zboží se všemi údaji.  
Až k nám dorazí zásilka s vráceným zbožím, do 30 dnů vyřídíme výměnu a zašleme vám novou zásilku se zbožím, které jste si vybrali.

 

Návod na reklamaci zboží


Chcete některé z produktů Otisk přírody reklamovat? Můžete postupovat podle následujícího návodu. Poskytujeme běžnou záruku 2 roky, ale rádi provedeme opravu i po uplynutí této doby. 

Pošlete nám e-mail na info@otiskprirody.cz s těmito údaji:

  • Jméno a příjmení

  • E-mail a telefon

  • Číslo objednávky

  • Důvod reklamace zboží

My vám obratem pošleme instrukce, jak balíček poslat prostřednictvím Zásilkovny zpátky k nám na naše náklady. 

Než balíček odešlete, vložte do něj prosím číslo objednávky a Vaše jméno a příjmení. 
Až k nám dorazí zásilka s reklamovaným zbožím, do 30 dnů obdržíte naše vyjádření. Zboží vám poté opravíme, zašleme nové nebo vrátíme peníze. Záleží na konkrétní vadě produktu.

 

V případě dotazů se na nás obraťte na e-mailové adrese info@otiskprirody.cz nebo na +420 704 503 105.

bottom of page